8 juni 2012

Jaren '50 trouwjurk

Vandaag ging ik samen met mijn moeder naar Amersfoort om mijn trouwjurk te passen. Deze had ik een paar maanden eerder al uitgezocht. Zoals dat meestal bij mij gaat wist ik van te voren precies hoe mijn jurk eruit moest zien en het is uiteindelijk de allereerste die ik paste geworden. Ik heb er heus meer gepast hoor, al was het alleen maar voor de leuk. Want trouwjurken passen dat is toch wel heel bijzonder.

Hoe mijn jurk eruitziet kan ik natuurlijk nog niet verklappen. Wat ik wel kan vertellen is dat onze bruiloft een jaren '50 thema heeft en mijn jurk dus ook in deze stijl is. Nieuwsgierig? Helaas zullen jullie (net als mijn aanstaande) tot september moeten wachten.

1 opmerking:

  1. Maar dat is wel een hele mooie stijl!
    Leuk plaatje er ook bij trouwens.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen