2 juni 2012

Kringloop schatten: Kinderboeken

Een groot gedeelte van mijn boekencollectie bestaat uit kinderboeken. Ik lees ze graag maar veel liever nog kijk ik naar de plaatjes. Na een bezoekje aan de kringloopwinkel heb ik er weer drie nieuwe bij. Een boek van Roald Dahl waarvan ik het bestaan niet eens wist, een boek met grappige dierenversjes en Het kookboek voor kinderen. Vooral met de laatste ben ik erg blij. De recepten in het boek zijn gebaseerd op fragmenten uit bekende kinderboeken en worden vergezeld met schitterende illustraties. Zo komen Pipi Langkous, Kikker en Pad en Pieter Konijn voorbij. Een hele mooie toevoeging aan mijn verzameling.

Kinderboeken
Het kookboek voor kinderen

2 opmerkingen:

  1. Wil ze graag inkijken , liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ioerg idur was mijn Favoriet vroeger en is nu één van de Favorieten van mijn Oudste. Zo leuk!
    Leuk je hier weer te zien, ik volg! succes met 't opknaphuis en de taart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen