9 augustus 2012

Onrustige week

Al een aantal weken speelt er een hoop in mijn familie, leuke dingen en minder leuke dingen. Helaas is mijn vader vandaag ook nog eens opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig niet iets heel ernstigs maar wel erg vervelend. Dit alles in combinatie met mijn lange werkdagen zorgt ervoor dat ik even niet zoveel inspiratie en energie heb om te bloggen. Hopelijk is er snel weer wat rust in de familie en in mijn hoofd.

Passiebloem
Toch ook nog een klein kadootje vandaag want onze passiebloem staat voor het eerst in bloei. Wat een prachtig kunstwerkje!

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je vader weer gauw helemaal in orde is. Sterkte voor jou en je familie.

    En die passiebloem is prachtig. Een kunstwerkje inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap voor je vader en sterkte met de rest!
    Fijn zo'n kunstwerkje in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige passiebloem en sterkte met alles wat op dit moment op je pad komt.

    BeantwoordenVerwijderen