15 mei 2013

Cupcakes op een stokje

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jarig was maar door de meivakantie had ik de kinderen op de BSO nog niet getrakteerd. Dat is natuurlijk veel te leuk om over te slaan dus daarom maakte ik cupcakes op een stokje. In plaats van echte cakejes gebruikte ik marshmallows. De kinderen vonden ze geweldig.

Cupcakes op een stokje
Cupcakes op een stokje #2
Cupcakes op een stokje #3

Benodigdheden
- grote marshmallows
- stokjes (of satéprikkers)
- mini cupcake vormpjes (deze zijn van Dille & Kamille)
- chocoladeglazuur
- smarties
- disco strooisel

En zo maak je ze
Prik de marshmallow op het stokje en doop hem in de gesmolten chocoladeglazuur. Even uit laten lekken, dan bestrooien met de disco dip en druk er een smartie bovenop. Tot slot het cupcake vormpje eraan prikken en klaar is je cupcake op een stokje.

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik snap dat de kindjes deze geweldig vinden! Mmmmm...deze cupcakes zien er prachtig kleurrijk en heerlijk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk bedacht en gemaakt. Heb er al helemaal zin in, in deze heerlijke combi van zoetigheid! Fijne avond alvast! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee (en makkelijk, helemaal mijn stijl :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great idea! And so simple.

    Many greetings from Julianadorp an Zee (Vacation)

    BeantwoordenVerwijderen