25 augustus 2013

30 weken

Jeetje, deze week alweer 30 weken zwanger. Wat gaat het opeens hard! Niet dat ik het erg vind hoor want ik kan echt niet wachten tot de kleine man er is. Zijn kamertje is zo goed als klaar, zijn kleertjes liggen in de commode en zelfs de kinderwagen en box zijn al in huis. Nog netjes ingepakt in de doos dat wel. Ook de klussenlijst wordt steeds korter al kan ik daar zelf door rugklachten niet heel veel meer aan doen. Maar verder gaat het goed met de kleine en voel ik me goed dus ik ben nog steeds een hele blije zwangere.

Untitled
Untitled

Fijne zondag.

11 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren! Wat een heerlijke tijd is toch, he? Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow! wat gaat dat toch enorm hard! Fijn dat je je goed voelt, geniet er nog even van,dat bijzondere gevoel van leven in je buik! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige buik heb je!
    Het blijft een wonder. Ik vond het vanaf 30 weken heel snel gaan!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi buikje hoor! het kamertje ziet er erg leuk uit, fijn als alles op orde is he? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is al een mooie tijd, dat zwanger zijn..maar straks komt er een nóg mooiere tijd aan voor jullie!!! Zelfs mooier, fijner en zoooo anders nog dan je verwacht had.. SPANNEND!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk die kleertjes.
    Je hebt een prachtige buik.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een volmaakt geluk...gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh... spannend!! Fijn dat alles klaar is.
    Doe rustig aan met je rug en geniet nog lekker van het zwanger zijn :-)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is de babykamer leuk geworden! Mooie kleertjes en prachtige buik... een mooi iets dat zwanger zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend! Even rustig aan doen. Babykamertje ziet er prachtig uit, fris:-)!

    BeantwoordenVerwijderen