3 oktober 2013

Gordijntjes

Alleen een verduisterend rolgordijn in de babykamer vond ik wat saai dus ging ik vorige week naar de stoffenmarkt voor een leuk stofje voor gordijntjes. Omdat ze voornamelijk voor de sier zijn hoefde ik met de dikte gelukkig geen rekening te houden dus kwam ik uit op dit blauwe sterren stofje. Gisteren en vandaag zat ik heerlijk in het zonnetje achter de naaimachine (alles gaat in een héél rustig tempo nu) en zie hier het resultaat.


Gordijntjes maken

De babykamer is nu helemaal klaar. Zal binnenkort nog wat totaal foto's plaatsen.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke gordijnen zijn het geworden!! Gijn dat de babykamer klaar is! Liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, leuke gordijntjes!! Ik ben benieuwd naar de babykamer:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat het kamertje af is! De gordijntjes zijn schattig met die sterretjes. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er reuze knus uit!! Erg leuk geworden!! Ik duik er binnenkort ook eens achter.... Ik heb ook verduisterende plissé hangen, maar zo gordijntje ervoor breekt het wel...
    Ben benieuwd naar de rest van het kamertje! Fijn idee he om het klaar te hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve gordijnen! Doe t maar rustig aan :) Ben benieuwd naar de totaalfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief stofje en heel lieve gordijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen