31 december 2013

2013

Op de valreep nog een terugblik op het afgelopen jaar. Wat een fantastisch jaar was het, met als absolute hoogtepunt natuurlijk de geboorte van onze zoon Wes. Het jaar begon al goed want in januari behaalde ik mijn diploma, niet lang daarna bleek ik zwanger. Verder vierde we dat ik opnieuw tante werd, we een jaar getrouwd waren en ik een vast contract kreeg. De zwangerschapshormonen zorgde ervoor dat ons huisje aan het water in razend tempo afgemaakt werd en ik plakte drie verschillende behangetjes op de muren. We genoten van de kleine dingen en waren dankbaar voor de grote. Ja het was een prachtig jaar, eentje om nooit te vergeten.

Bye bye 2013

Bedankt lieve lezers voor het volgen van mijn blog. Ik wens je een fijne jaarwisseling en op naar een net zo'n mooi 2014!

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk jaar was 2013 voor jullie, en wat een prachtig manneke heb je toch.
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en liefdevol 2014!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan bijna niet op bij jullie, hoop dat 2014 net zo mooi wordt.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi jaaroverzicht! Geniet van het nieuwe jaar wat je hopelijk weer mooie dingen brengt.
    Groetjs,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen...fijn 2014!
    Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen