17 februari 2014

Home sweet home (14)

Een kijkje in de babykamer (die nog rustig afwacht tot Wes zijn intrek gaat doen). Voorlopig vind ik het nog veel te gezellig dat hij bij ons op de kamer slaapt. Over het ledikantje blogde ik al eerder, die vond ik bij de kringloopwinkel. Toen we laatst in het babyalbum van manlief aan het bladeren waren bleek hij vroeger in precies zo'n zelfde ledikantje gelegen te hebben. Dat maakt dat ik nog blijer ben met deze geweldige kringloopvondst. De boekenplankjes zijn kruidenrekjes van Ikea die ik geschilderd heb.

Babykamer
Boekenplank

Fijne nieuwe week!

Kijk voor meer home sweet home op Barbaramama

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kamertje. Leuk en handig zijn die houten kruidenrekjes van Ikea, ik heb ze ook gebruikt als boekenrekjes op de kamer van mijn dochter.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kamertje en ik begrijp het als moeder helemaal hoor dat je je kleintje zo lang mogelijk bij je op de kamer houdt :-). Die rekjes heb ik ook geschilderd en ik de keuken gehangen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit!
    Grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kamertje. Ik heb dezelfde kruidenrekjes van de IKEA klaarliggen om te schilderen. Leuk zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof kamertje en een goede boekencollectie heeft die kleine Wes toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk kamertje!! Daar zal Wes straks vast heerlijk slapen en ontwaken!

    Wij hebben ook zo'n bedje op de kop getikt via MP destijds. Staat nu bij oma. Thirza heeft er in geslapen toen ze nog niet draaide… Ik vond het toch een beetje spannend t.o.v. de 'gekeurde' bedjes. Nu wacht hij op haar tot ze straks zelf uit bed kan stappen… Dan halen we een zijkant eruit. Ik vind 'm echt te gek! Echt zo'n 'familiestuk'…

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht van een kamer heeft Wes toch! En oh, ben zo verliefd op het bedje! Super mega vondst was dat zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi kamertje, daar gaat Wes vast heerlijk dromen strakjes!! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh! Wat mooie kamer:-). De kruidenrekjes die omgezet naar boekenrekje is een super:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleurtjes zo samen! En Sophie, wij zijn van van die kleine giraf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind die rekjes aan de muur superleuk. Mooie kleur, en handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    BeantwoordenVerwijderen